Praha 8: Po-Ne 9-21
Praha 4: Po-Pá 10-18
Kvalitní služby za férové ceny

Všeobecné servisní podmínky

Platné od 01.06.2025

Článek 1 — Úvodní ustanovení

Tyto servisní podmínky (dále jen „Servisní podmínky“) společnosti Ecoenergy s.r.o., Hvězdná 483/5, Liberec V-Kristiánov, 460 05 Liberec, IČO: 25488872, upravují práva a povinnosti v souvislosti se servisem elektronických zařízení prováděných na základě smlouvy o dílo („Servisní smlouva“) dle občanského zákoníku.

Servisní podmínky jsou nedílnou součástí Servisní smlouvy uzavřené okamžikem fyzického předání zařízení na prodejně. Neplatí pro případy, kdy jednáte v rámci podnikatelské činnosti (čl. 24 až 28).

Servis si vyhrazuje právo Servisní podmínky měnit. Práva a povinnosti vzniklá do změny zůstávají nedotčena.

Článek 2 — Uzavření Servisní smlouvy

Servisní smlouva je uzavřena pouze při osobním předání zařízení. Přijetím vyjadřujete souhlas s podmínkami. Servis sdělí způsob a cenu opravy ihned při předání, případně po diagnostice (do 30 dnů). Pokud nesouhlasíte, platíte diagnostiku 390 Kč s DPH. V případě neopravitelnosti se diagnostika také hradí.

Článek 3 — Obecné servisní podmínky

Délka opravy nepřesáhne 90 dní. Doporučujeme zálohovat data, za jejich ztrátu neručíme. Zálohu lze provést na prodejně (490 Kč). Servis neposkytuje výměnu dílů dodaných zákazníkem. Po opravě může být narušena voděodolnost a prachuvzdornost. Předáním zařízení potvrzujete, že neobsahuje nekompatibilní komponenty.

Článek 4 — Práva z vadného plnění

Po opravě je nutné zkontrolovat stav zařízení. Na pozdější reklamace vzhledu nebude brán zřetel. Reklamace oprav lze uplatnit do 12 měsíců od převzetí, nevztahuje se na nové závady nebo vady způsobené nesprávným zacházením. U podnikatelů je odpovědnost omezena na vady existující při převzetí.

Článek 4 — Vyzvednutí zařízení ze servisu

Zařízení je nutné vyzvednout po výzvě. Pokud tak neučiníte do 30 dnů, následuje druhá výzva. Nevyzvednete-li ani do 30 dnů po druhé výzvě, převádíte vlastnictví na Servis.

Článek 5 — Svépomocný prodej

Pokud si zařízení nevyzvednete do 7 dnů od výzvy, Servis vás může upozornit na plánovaný svépomocný prodej. Pokud si zařízení nevyzvednete ani v náhradní lhůtě, Servis je oprávněn zařízení prodat. Skladné činí 25 Kč s DPH za den.

Článek 6 — Závěrečná ustanovení

Smlouva se řídí českým právem. Spory řeší české soudy. V případě spotřebitelů lze využít Českou obchodní inspekci k mimosoudnímu řešení.

Důležité kontakty

Dotazy: info@displejexpert.cz, tel.: 778 439 889

Sledování stavu opravy: https://tracking.myrepair.app/